Przekąska z tortilli i grilowanej cukinii

 


 Bardzo prosta i szybka przekąska z tortilli z dodatkiem puszystego serka i delikatnej cukinii. Idealna na każdą okazję. 


Przekąska z tortilli i grilowanej cukinii

Składniki na Przekąskę z tortilli i grilowanej cukinii:

  • 1 zielona mała cukinia
  • 2-3 placki tortilli
  • 1 serek śmietankowy (u mnie almette)
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
  • 2 łyżki oleju
  • sól i pieprz

Przygotowanie Przekąski z tortilli i grilowanej cukinii.

Cukinię kroimy wzdłuż na cienkie plastry. Wrzucamy je do miski, dodajemy olej, zioła prowansalskie, trochę soli i pieprzu. delikatnie mieszamy. Tak przygotowaną cukinię grilujemy (ja użyłam do tego patelni grilowej) z obydwu stron tak jak na zdjęciu. Gotową odkładamy do wystygnięcia. Placki tortilli smarujemy serkiem, na serku układamy cukinię ( u mnie na jeden placek wchodzą 4 plastry cukinii). Tak wypełniony placek zwijamy ciasno w rulon, a następnie kroimy 2-3 cm paski. Każdy pasek przebijamy wykałaczką. Tak przygotowana przekąskę układamy na talerzu i schładzamy w lodówce (można podać zaraz po przygotowaniu, ale ja wole jak się schłodzi). Smacznego !!!











Komentarze

Prześlij komentarz