Sałatka z fasolka szparagową i buraczkami



Moja flagowa sałatka, prawie zawsze mam składniki pod ręką, bardzo prosta i szybka. Uwielbiana przez wszystkich i zapewniam, że szybko zniknie ze stołu.

Sałatka z fasolą szparagową i buraczkami.

Składniki na Sałatkę z fasolką szparagową i buraczkami:
  • 1 słoik marynowanych buraczków 400ml (mogą być buraczki ugotowane)
  • 1 słoik marynowanej marchewki 400ml (może być ugotowana i pokrojona w kostkę)
  • około 30-40 dag fasolki szparagowej ugotowanej i pokrojonej ( może być marynowana)
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka zielonego groszku
  • 10 jajek ugotowanych na twardo
  • 1 cebula (niekoniecznie)
  • 1 mały słoik majonezu 
  • sól i pieprz

Przygotowanie Sałatki z fasolką szparagową i buraczkami.

Jajka obieramy i kroimy w grubą kostkę, do jajek dodajemy starte na tarce o grubych oczkach buraczki, odcedzoną marchewkę, groszek i kukurydzę, oraz pokrojoną w drobną kostkę cebule. Całość mieszamy i dodajemy majonez, pieprz i sól.  Na końcu do dokładnie wymieszanej sałatki dodajemy fasolkę szparagową. Wszystko delikatnie ze sobą łączymy.  Schładzamy. Smacznego !!!








Komentarze

  1. Jakie fajne połączenie :-)Pyszna sałatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że tę potrawę również MUSZĘ zrobić, tym bardziej, że mam i swoje buraczki marynowane, i zamrożoną jeszcze swoja fasolkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i proszę, wystarczy trochę pokombinować i wyszła całkiem inna, kolorowa sałatka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. To taki interesujący kolor! Na pewno nigdy nie miałem takiej sałatki! Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i nie mam już ani mrożonej fasolki, ani buraczków, ani NIE MAM fasolki świeżej (co już wiesz). Pozostaje mi tylko spakować się i przyjechać do ciebie na sałatkę :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz