Sałatka ziemniaczana z awokado i kukurydzą





















        Pyszna, niecodzienna sałatka ziemniaczana z dodatkiem awokado i kukurydzy, polecam szczególnie na nasze spotkania ze znajomymi.

Sałatka ziemniaczana z awokado i kukurydzą



Składniki na Sałatkę ziemniaczaną z awokado i kukurydzą:
  • 50 dag ugotowanych ziemniaków sałatkowych
  • 1 awokado
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 4 strąki selera naciowego
  • 1 czerwona papryka
  • 3-4 łyżki majonezu
  • sól i pieprz

Przygotowanie Sałatki ziemniaczanej z awokado i kukurydzą.

Ugotowane ziemniaki obieramy i kroimy w kostkę. W kostkę również kroimy oczyszczoną z gniazd nasiennych paprykę oraz obrane awokado. Selera kroimy wzdłuż na pół, a następnie na paseczki. Do tak przygotowanych warzyw dodajemy odcedzoną kukurydzę, majonez oraz pieprz i sól. Dokładnie mieszamy i schładzamy. Smacznego !!!





 

Komentarze

  1. Jessu, na początku się przeraziłam, że gdzieś mnie zwiodło na manowce, bo wyświetliła mi się LASEROWA KOREKCJA WZROKU! Alem nie zrezygnowała (co niemal zawsze to robię, gdy widzę reklamy) i patrzę: a! to nasza Bryssska! Całuski serdeczne, awokado akurat mam, ale już jest przeznaczone na smarowidło zamiast masła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, dwa miesiące się tu nie było i już się automat włączył. Sałatka pycha polecam -D

      Usuń
  2. Uwielbiam sałatki

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bardzo ten dodatek avokado

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatki, sałateczki, uwielbiam wszystkie, a ta mnie woła do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromną fanką awokado, dlatego cieszy mnie każdy znaleziony przepis właśnie z tym warzywem (owocem?? :)). Sałatka wygląda super na zdjęciach. Na pewno też taką zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz