Sałatka z kurczaka i kukurydzy



Moja sylwestrowa sałatka, prosta, szybka i łatwiutka. Przepis na sałatkę dostałam od szwagierki w święta i postanowiłam go wypróbować.  W tym roku mamy bardzo długi karnawał , więc przepis na pyszną sałatkę przyda się na pewno.



Sałatka z kurczaka i kukurydzy.

Składniki na sałatkę z kurczaka i kukurydzy:
  • 2 duże piersi z kurczaka

  • 2 łyżeczki przyprawy tandori masala (jak nie macie to może być przyprawa do gyrosa)

  • 3 puszki kukurydzy

  • 3-4 ząbki czosnku

  • kilka łyżek majonezu (ja dałam 4 łyżki)

  • sól i pieprz

  • oliwa



Przygotowanie sałatki z kurczaka i kukurydzy.

Piersi z kurczaka kroimy w drobną kostkę. Podsmażamy na rozgrzanej oliwie razem z przyprawą tandori masala, solą i pieprzem. Kiedy mięso będzie usmażone odstawiamy je do ostygnięcia. Do miski wrzucamy przecedzoną kukurydzę, wystudzone mięso, przepuszczone przez praskę ząbki czosnku i majonez. Wszystko dokładnie mieszamy i w razie potrzeby doprawiamy solą i pieprzem. Sałatkę chłodzimy w lodówce około 2 godzin przed podaniem. Smacznego !!!















Saatkazkurczakaikukurydzy14

Komentarze