Sałatka z burakami



Sałatka z burakami kojarzy mi się zawsze z moją komunia, a raczej komunijnym śniadaniem. A dlaczego mi się tak kojarzy? Bo pamiętam, że mi w tedy bardzo nie smakowała, a  dziś po latach sama się sobie dziwę, gdyż teraz ja uwielbiam.



Sałatka z burakami

Składniki na sałatkę z burakami:
  • 5-6 średnich ugotowanych czerwonych buraków

  • 5-6 ugotowanych na twardo jajek

  • 4 konserwowe ogórki

  • 1 puszka kukurydzy

  • 1 średni por

  • kilka łyżek ulubionego majonezu

  • sól i pieprz



Przygotowanie sałatki z burakami.

Buraki obieramy i trzemy na tarce o grubych oczkach. Jajka łupimy i kroimy w grubą kostkę. Ogórki odsączamy i kroimy w drobną kostkę. Pora siekamy w paseczki. Kukurydzę odsączamy. Wszystko wrzucamy do miski i dodajemy majonez. Dokładnie mieszamy i doprawiamy solą i pieprzem. Smacznego !!!










Komentarze