Rukola z kozim serem i orzechami włoskimi



Długo zwlekałam ze zrobieniem tej sałatki. Składniki dawno kupione, ale jakoś tak natchnienia brak. No ale dziś w końcu postanowiłam zebrać się w sobie i zrobiłam najlepszą sałatkę z rukolą z kozim serem oraz orzechami włoskimi. jaką kiedykolwiek jadłam. Smak lekko orzechowy, delikatny, Sałatka bardzo chrupiąca. Można ją jeść jako dodatek do mięsa, ale ja polecam tak samą najlepiej z lampą czerwonego wina.



Rukola z kozim serem i orzechami włoskimi

Składniki na rukolę z kozim serem i orzechami włoskimi:


  • 1 opakowanie rukoli

  • 1 opakowanie sera koziego

  • 1 duża garść orzechów włoskich

  • 1/2 czerwonej cebuli

  • 1 mały kieliszek oleju lub oliwy z oliwek

  • 1 mały kieliszek cukru

  • 1/2 kieliszka octu jabłkowego



Przygotowanie rukoli z kozim serem i orzechami włoskimi.

Rukolę dokładnie płuczemy i osuszamy. Osuszoną rukolę wykładamy na miskę. Na rukoli układamy poszatkowaną w piórka cebulę. Na to rozrzucamy pokrojony w kostkę kozi ser. Wszystko posypujemy orzechami. Do miseczki wlewamy olej z octem i dodajemy cukier. Wszystko dokładnie mieszamy. I tak przygotowanym sosem tuż przed podanie polewamy misę z sałatą. Smacznego !!!











Komentarze