Marynowany, smażony pstrąg



Tak jak już wcześniej pisałam mam niezły zapas pstrągów w zamrażalce i postanowiłam go teraz zużyć, a jaki jest lepszy okres na rybkę jak nie Wielki post. Ja tego marynowanego smażonego pstrąga robiłam 2 tygodnie temu i do tego pierwszy raz w życiu. Bardzo się denerwowałam jak wyjdą, ale niepotrzebnie bo wyszły super.



Marynowany, smażony pstrąg.

Składniki marynowanego, smażonego pstrąga:
  • 2 duże pstrągi które smażymy tak jak w tym przepisie tutaj

  • 2 szklanki octu

  • 6 szklanek wody

  • 16 łyżek cukru

  • 40 ziaren ziela angielskiego

  • 2 liści laurowych

  • 3 duże słoiki



Przygotowanie marynowanego, smażonego pstrąga.

Do garnka wlewamy ocet z wodą, dodajemy cukier, ziele angielskie i liście laurowe. Wszystko razem doprowadzamy do wrzenia. Usmażoną rybę wkładamy do słoika tak do połowy. Wrzącą zalewą zalewamy ryby dokładając do każdego słoika po kilka liści laurowych i po kilka ziaren ziela angielskiego. Słoik mocno zakręcamy i odwracamy je do góry nogami na około 1 godzinę. Ostygnięte słoiki wkładamy do lodówki na około 2 tygodnie po tym czasie rybka powinna być już gotowa. Smacznego !!!












Komentarze

Prześlij komentarz