Pasta kanapkowa z filetów z makreli w sosie pomidorowym z puszki



Jakiś czas temu zaproponowano mi przetestowanie ryb z puszki firmy Graal, tak więc będąc na urlopie w Polsce mogłam odebrać przesyłkę i teraz zabieram się za testowanie kilku przepisów. Na pierwszy rzut poszyły makrele w sosie pomidorowym. No i co by tu z nich  zrobić? I tak mój mąż zaproponował żebym zrobiła pastę do kanapek, a ja niewiele myśląc przypomniałam sobie jak moja ciocia w dzieciństwie robiła pastę z wędzonych makreli z dodatkiem twarogu i przecieru pomidorowego. Tu sprawa uproszczona bo nie trzeba obierać makreli z ości i już makrela jest w sosie pomidorowym, tak więc nie dodajemy przecieru. Pasta wyszła przepyszna, o wyrazistym i lekko pikantna smaku,  idealna z dodatkiem świeżych pomidorów.

A ja zapraszam was na stronkę firmy Graal, gdzie możecie znaleźć duży wybór ryb w  puszkach. A jak wiadomo ryby bardzo zdrowe i trzeba ich spożywać jak najwięcej.



Pasta kanapkowa z filetów z makreli w sosie pomidorowym z puszki.

Składniki na pastę kanapkową z filetów z makreli w sosie pomidorowym z puszki:
  • 2 puszki  filetów z makreli w sosie pomidorowym firmy Graal

  • 1 serek homogenizowany naturalny

  • 1/2 czerwonej cebuli

  • sól i pieprz



Przygotowanie pasty kanapkowej z filetów z makreli w sosie z puszki.

Makrelę wykładamy do miski i lekko rozgniatamy ją widelcem. Do makreli dodajemy serek homogenizowany i cebulę pokrojona w drobną kostkę. Zawartość miski wrzucamy do blendera i dodajemy sporo mielonego pieprzu. Wszystko dokładnie miksujemy na jednolita masę. Gotową masę przekładamy na miseczkę i schładzamy około godziny w lodówce. Pastę z makreli nakładamy obficie na kromki chleba i podajemy z dodatkiem świeżego pomidora. Smacznego !!!















Komentarze