Jajka faszerowane śledziem w pomidorach



A o to kolejny przepis na potrawę z wykorzystaniem ryby z puszki firmy Graal. Jak wiadomo ryby bardzo zdrowe więc trzeba ich dużo spożywać. Najprościej jest taką rybkę wyjąć z puszeczki i zajadać z chlebem, ale ja chciałam wam pokazać fajny pomysł na szybką i prostą przekąskę czyli jajka faszerowane śledziem w pomidorach. Tym razem wypróbowałam Śledzia w pomidorach firmy  Graal.

Zachęcam do zaglądnięcia na stronę firmy Graal i zapoznanie się z ich szerokim asortymentem, naprawdę warto.



Jajka faszerowane śledziem w pomidorach

Składniki na jajka faszerowane śledziem w pomidorach:
  • 1 puszka śledzi w pomidorach firmy Graal

  • 8 jajek ugotowanych na twardo

  • sól i pieprz



Przygotowanie jajek faszerowanych śledziem w pomidorach.

Śledzia wyjmujemy z puszki. Jajka kroimy wzdłużna  na pół. Żółtka wyjmujemy delikatnie z połówek  i dodajemy je do śledzia w pomidorach. Dokładnie mieszamy żółtka z rybką w pomidorach, najlepiej widelcem. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Rybną masą nadziewamy białka jajek. Ja użyłam  strzykawki do masy ozdobnej z odpowiednią końcówką. Nafaszerowane jajka układamy na talerzu i dekorujemy. Ja użyłam listków różnych sałat i pikli ogórka. Faszerowane jajka schładzamy w lodówce. Smacznego !!!













Komentarze