Szybkie mini kebaby z kurczakiem



Kto z was jadł takiego prawdziwego kebaba w placku naan  z dużą ilością mięsa oprószone tylko sałatką i warzywami ? Bo ja miałam nie raz taką  przyjemność od kąt mieszkam w UK. Ale dziś chciałam wam pokazać moją domową wersję właśnie takich kebabów z kurczakiem i dużą ilością sosu czosnkowego. Po prostu niebo w gębie.



Szybkie mini kebaby z kurczaka

Składniki na szybkie mini kebaby z kurczaka:
  • 2 mini chlebki naan

  • 2 duże piersi z kurczaka

  • 3-4 łyżki oliwy z oliwek

  • 1/2 łyżeczki oregano

  • 1 łyżeczka czosnku granulowanego

  • 1 łyżeczka sosu słodkiego chilli

  • 1 łyżeczka garam masala(kupiłam w hinduskim sklepie)

  • 1 łyżeczka chana masala(kupiłam w hinduskim sklepi)

  • 1/2 łyżeczki tandoori masala(kupiłam w hinduskim sklepie)

  • 1/2 łyżeczki soli

  • pieprz

  • kilka liści sałaty rzymskiej

  • 1 mała czerwona cebula 1 duży pomidor

  • dużo sosu czosnkowego a przepis znajdziecie tutaj



 Przygotowanie szybkich mini kebabów z kurczaka.

Piersi z kurczaka dokładnie płuczemy, osuszamy ręcznikiem papierowy, a następnie kroimy w grubą kostkę. Do mięsa dodajemy oliwę z oliwek, garam masala, chana masala, tandoori masala, oregano, czosnek granulowany, sos chili, sól i pieprz. Wszystko dokładnie mieszamy, jak mamy czas to odstawiamy w chłodne miejsce na około 1-2 godzin, a jak nie to smażymy na rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu, gdyż już dodaliśmy oliwę z oliwek. Mięso przykrywamy i dusimy, co jakiś czas mieszając, do momentu aż woda całkowicie wyparuje, a mięso się porządnie przyrumieni. Chlebki naan wkładamy do piekarnika nagrzanego do 250'C i podgrzewamy je jakieś 5 minut. Cebulę kroimy w piórka, sałatę szatkujemy, a pomidora kroimy w pół plasterki. Podpieczone chlebki naan wyjmujemy na talerz. Na każdy chlebek nakładamy po połowie mięsa. Mięso obficie polewamy sosem czosnkowym. Na sos układamy cebulę, pomidory i sałatę. Na koniec warzywa można oblać sosem czosnkowym. Podajemy zaraz po przygotowaniu.  Smacznego !!!






















Komentarze