Flapjack po mojemu



Tak, tak wiem że flapjack robi się z dodatkiem masła i golden syrup, ale moja wersja tego brytyjskiego przysmaku jest dużo prostsza i o niebo lepsza niż orginalny batonik. Batonik bardzo, bardzo słodki i kaloryczny, ale czasem warto zgrzeszyć. Dla mnie flapjack jest najlepszy dopiero za kilka dni kiedy posiedzi troszkę rozkrojony w temperaturze pokojowej i lekko stwardnieje.



Flapjack po mojemu.

Składniki na flapjack po mojemu:
  • 4 szklanki płatków owsianych

  • 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego o smaku krówki(można taki sam smak zrobić samemu wystarczy pogotować puszkę mleka słodzonego skondensowanego około 2 godziny)

 Przygotowanie flapjack po mojemu.

Do miski wrzucamy płatki owsiane, a do nich dodajemy mleko skondensowane. Wszystko dokładnie ze sobą łączymy. Gotową masę wylewamy na wyłożoną papierem do pieczenia małą blaszkę ( u mnie kwadratowa). Wyrównujemy. Blaszkę wrzucamy do lodówki najlepiej na całą noc. Na następny dzień kroimy masę na małe prostokąty. Smacznego !!!










Komentarze