Szybkie naleśniki Misie z jabłkiem




Bardzo szybkie i przepyszne śniadanie dla maluchów dużych i małych. Ja dziś robiłam szybko zanim moja córcia zeszła z góry bo dodałam starte jabłko i nie chciałam żeby widziała, bo by nie zjadła. Jest anty nastawiona na wszelkie owoce i warzywa, no i dlatego muszę przemycać co nieco. Ale na szczęście się nie poznała i zjadła ze smakiem jak zawsze dwa takie Misie, chociaż musiałam ją okłamać bo jak zajrzała do ciasta i widząc starte jabłka pływające w cieście to zapytała "mamo, a co to, dodałaś masło do ciasta" a ja na to "tak żeby były jeszcze lepsze". Uwielbia masło potrafi je jeść łyżką, ale jak to mój mąż mówi ma to po swojej babci , która robiła tak samo.



Szybkie naleśniki Misie z jabłkiem.

Składniki na szybkie naleśniki z jabłkiem:
  • 100 ml mleka

  • 1/2 szklanki mąki tortowej

  • 1 jabłko starte na tarce o grubych oczkach

  • 1 jajko

  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

  • 2 łyżeczki cukru waniliowego

  • 1/2 łyżki oleju roślinnego

  • cukier puder do obsypania naleśników

  • czekoladowy krem do dekoracji

  • margaryna do smażenia naleśników



Przygotowanie szybkich naleśników Misie z jabłkiem.

Mleko wlewamy do dzbanka dodajemy do niego jajko, olej i cukier waniliowy. Mieszamy, a następnie dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia. Wszystko dokładnie miksujemy. Na końcu dodajemy starte jabłko i dokładnie mieszamy. Na rozgrzany tłuszcz nakładamy ciasto naleśnikowe tworząc koło a łyżką dolewamy uszy. Jak na zdjęciu. Naleśniki pieczemy z obu stron na złoty kolor. Misie zaraz po usmażeniu obsypujemy cukrem pudrem. A następnie robimy oczy i usta z kremu czekoladowego. Smacznego !!!











Komentarze