Krokiety z farszem z pieczarek i pasztetu




Przepis na farsz do krokietów od patrzyłam od mojej koleżanki Kasi, z początku myślałam że robi krokiety z grzybami, ale jak zobaczyłam że dodaje pasztet to mnie troszeczkę zaintrygowała. Kasia widząc moją minę powiedziała do mnie, poczekaj aż spróbujesz a zobaczysz że są dobre. Ja więc spróbowałam i powiem wam że są nie dobre, ale pyszne.



Krokiety z farszem z pieczarek i pasztetu.

Składniki na krokiety z farszem z pieczarek i pasztetu:
  • 16-18 naleśników przepis na naleśniki znajdziecie tutaj

  • 25 dag pieczarek

  • 1 cebula

  • 1 duże opakowanie pasztetu pieczarkowego

  • 4 jajka

  • bułka tarta

  • olej do smażenia

  • sól i pieprz

 Przygotowanie krokietów z farszem z pieczarek i pasztetu.

Pieczarki dokładnie płuczemy, odsączamy i trzemy na tarce o dużych oczkach. Na patelni podgrzewamy olej i podsmażamy cebulę. Do cebuli dodajemy starte pieczarki i smażymy je do chwili, aż cała woda z nich wyparuje. Do odparowanych pieczarek dodajemy pasztet i smażymy do chwili, aż wszystkie składniki się ze sobą połączą, cały czas mieszając. Farsz nakładamy na naleśniki. Rozsmarowujemy go po całym placku. Zwijamy jak na zdjęciach poniżej. Jajka roztrzepujemy razem z solą i pieprzem. W roztrzepanych jajkach maczamy krokiety, a następnie obtaczamy je w bułce tartej. Krokiety smażymy na rozgrzanym oleju na złoto-brązowy kolor z każdej strony. Krokiety podajemy ze szklaneczką czerwonego barszczu. Smacznego !!!

















Komentarze