Sałatka z ciecierzycy z sosem curry




Miałam ochotę na coś słodkiego, a zarazem na pikantnego i tak nie wiele myśląc zaglądnęłam do mojej spiżarki i po kilku chwilach powstała ta  o to sałatka z ciecierzycy. Sałatka wyśmienita jeśli ktoś lubi takie połączenie, mojemu mężowi smakowała dopiero na drugi dzień, dla mnie była już idealna po przygotowani, a że sama ją wymyśliłam więc tym bardziej mi przypadła do gustu. Muszę przyznać że przepisy wymyślane od niechcenia są czasem najlepsze.



Sałatka z ciecierzycy z sosem curry.

Składniki na sałatkę z ciecierzycy z sosem curry:
  • 2 puszki ciecierzycy

  • 1 puszka kukurydzy

  • 1 puszka brzoskwiń

  • 1 słoiczek tartego selera

  • 1 czerwona cebula

 Sos:
  • 4 łyżki majonezu

  • 2 łyżki dżemu brzoskwiniowego

  • 2 łyżeczki curry

  • sól i pieprz



Przygotowanie sałatki z ciecierzycy z sosem curry.

Ciecierzycę, kukurydzę i seler odcedzamy i wrzucamy do miski, brzoskwinie odcedzamy i kroimy w kostkę. Cebulę obieramy i kroimy w drobną kostkę. W osobnej miseczce mieszamy majonez z dżemem, curry, solą i pieprzem. Dokładnie zmiksowany sos curry dodajemy do miski z warzywami. Wszystko dokładnie ze sobą łączymy. Sałatkę odstawiamy do lodówki na 2-3 godzinki.  Smacznego !!!









Komentarze