Sałatka coleslaw (dieta Dukana, faza II)






Uwielbiam majonez i bardzo lubię sałatkę coleslaw, ale będąc na dukanie nie bardzo można sobie pozwolić na taki rarytas jakim jest majonez, ale że miałam bardzo ochotę na coleslaw więc zamiast majonezu dodałam do sałatki sos czosnkowy. Sałatka wyszła tak dobra że udało mi się oszukać mojego męża który nie poznał się nawet, że użyłam sosu czosnkowego zamiast jego ukochanego majonezu.



Składniki:
  • 1/2 główki białej kapusty

  • 1 duża marchew

  • 1/2 średniego pora

  • 1 łyżka posiekanego koperku

  • 2-3 łyżki sosu czosnkowego, a przepis na sos znajdziecie tutaj

 Kapustę trzemy na tarce o grubych oczkach, marchewkę obieramy i trzemy na tarce o drobnych oczkach, a następnie dodajemy ją do startej kapusty. Pora szatkujemy na pół paseczki i razem z koperkiem dodajemy go do miski z kapusta i marchewką. Na końcu dodajemy sos czosnkowy. Całą zawartość miski dokładnie mieszamy, a w razie potrzeby doprawiamy solą i pieprzem.        Smacznego !!!



Komentarze