Zupa kalafiorowa (dieta Dukana, faza II)






Miałam wielką ochotę na zupkę i zrobiłam sobie kalafiorową. Była pyszna nawet nie odczułam braku ziemniaków w zupie chociaż się tego najbardziej obawiałam. Zupy nagotowałam cały gar więc jadłam ją przez najbliższe 3 dni i to 2 razy dziennie ale warto było, mało kaloryczna a tyle radości dała.



Składniki:
  • 1  średni kalafior

  • 2 średnie marchewki

  • 1 średnia pietruszka

  • 1 kostka rosołowa

  • 1 kopiasta łyżka posiekanej natki pietruszki

  • 1 kopiasta łyżka posiekanego koperku

  • 2 łyżki jogurtu naturalnego

  • sól i pieprz


Kalafior dokładnie płuczemy, rozdzielamy na mniejsze różyczki, przekładamy do garnka i dodajemy do niego obrane i pokrojone w kostkę marchewki i pietruszkę oraz kostkę rosołową. Warzywa zalewamy wodą i gotujemy na średnim ogniu do miękkości. Kiedy warzywa zmiękną dodajemy do nich koperek z natką pietruszki oraz jogurt naturalny. Wszystko dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Smacznego !!!








Komentarze