Humus z fasoli "Jaś"




Ferie, ferie i po feriach, można w końcu wrócić do normalności. Julka w szkole, a ja odrabiam blogowe zaległości. Dziś proponuje wam przepis na humus z fasoli "Jaś" zamiast z cieciorki. Dla mnie w smaku również pyszny, prosty i szybki do zrobienia. Dla mnie najlepszy z domową tortillą i konserwową papryką.



Humus z fasoli "Jaś"

Składniki na humus z fasoli "Jaś":
  • 3 szklanki ugotowanej fasoli "Jaś" (u mnie mrożona, świeża)

  • 1/2 szklanki pasty tahini przepis znajdziecie tutaj

  • 1/2 łyżeczki mielonego kuminu

  • 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę

  • sok wyciśnięty z jednej cytryny

  • 1/4 szklanki oleju lub wody

  • sól do smaku



Przygotowanie humusu z fasoli "Jaś".

Fasolę przepuszczamy przez maszynkę do mielenia. Do zmielonej fasoli dodajemy pastę tahini, kumin, czosnek, sok z cytryny, olej i trochę soli. Wszystko dokładnie ze sobą mieszamy najlepiej robotem. W zależności jaką chcecie uzyskać konsystencję humusu dolewacie więcej wody lub oleju. Ja lubię jak ma konsystencję pasty do kanapek. Ja przeważnie humus nakładam na kawałki tortilli, a na to konserwową paprykę. Pycha. Smacznego !!!














HumuszfasoliJa13

Komentarze