Mini torcik dla Julki



Julka dziś kończy 9 lat i z tego powodu zrobiłam jej małego torcika z biszkoptami, przełożonego masą ala ptasie mleczko, a wierzch oblałam czekoladą i posypałam cukiereczkami.



Mini torcik dla Julki.

Składniki na mini torcik dla Julki:
  • 1 duże opakowanie okrągłych biszkoptów

  • 1 galaretka u mnie smak jagodowy

  • 1 opakowanie delicji u mnie o smaku jagodowym

  • 400 ml śmietany kremówki

  • 1/4 szklanki cukru pudru

  • 1 mleczna czekolada

  • cukierki na posypkę



Przygotowanie mini torciku dla Julki.

Galaretkę rozpuszczamy w 1 szklance wrzącej wody i odstawiamy do wystygnięcia, ale pilnujemy momentu w którym zaczyna tężeć. Małą tortownicę wykładamy folią aluminiową. Na dnie tortownicy układamy okrągłe biszkopty. Kiedy galaretka zacznie dobrze tężeć wówczas ubijamy śmietanę kremówkę z cukrem pudrem do momentu, aż zacznie gęstnięć. Do gęstniejącej, ubijanej śmietany dodajemy tężejącą galaretkę i jeszcze ubijamy mikserem jakąś 1 minutę. 1/3 masy wylewamy na biszkopty, wyrównujemy, na masę układamy delicje i 1/3 masy. Wyrównujemy i układamy na masie okrągłe biszkopty i ostatnią część masy. Wyrównujemy i schładzamy około 1 godziny. Po godzinie rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej z dwiema łyżkami mleka. Kiedy rozpuszczona czekolada zacznie gęstnieć a już będzie przestudzona oblewamy nią wierzch tortu i posypujemy cukiereczkami. Kiedy oblewacie tort czekoladą możecie go nie wyjmować z rantu, ja wyjęłam bo chciałam żeby mi troszkę boki oblała czekolada, ale jak jest oblana sama góra też wygląda pięknie.Smacznego !!!

























MinitorcikdlaJulki23

Komentarze