Fasola szparagowa z jajkiem i majonezem



Banalnie prosta, szybka i tylko z trzech składników Fasola szparagowa z jajkiem i majonezem. Znajomi maja wpaść, a wy nie wiecie co podać, ja polecam wypróbować tę sałatkę. Sama miałam taką sytuację. Chciałam podać coś innego, więc przypomniał mi się przepis jak dzień wcześniej przeglądałam internet, nie pamiętam strony, ale zapamiętałam sałatkę bo banalnie prosta, a efektowna.



Fasola szparagowa z jajkiem i majonezem

Składniki na fasolę szparagową z jajkiem i majonezem:
  • 40- 50 dag fasolki szparagowej (u mnie dalmatyńczyk, mrożona, ale z mojego ogródka i tegoroczna)

  • 5 jajek ugotowanych na twardo

  • 3-4 łyżki majonezu

  • sól i pieprz

  • Natka pietruszki dla ozdoby (nie koniecznie)



Przygotowanie fasoli szparagowej z jajkiem i majonezem.

Fasolkę oczyszczamy z końcówek, kroimy na pół i gotujemy w lekko osolonej wodzie z łyżeczką cukru do miękkości. Po ugotowaniu odcedzamy i schładzamy. Ja zalałam ją lodowatą wodą na 2 minutki żeby szybciej wystygła, następnie odcedziłam i odstawiłam do odcieknięcia. Jajka obieramy i kroimy na ćwiartki. Do odsączonej fasoli dodajemy jajka oraz majonez. Wszystko dokładnie mieszamy, doprawiamy sola i pieprzem. Ja przed podaniem posypałam dodatkowo sałatkę natką pietruszki. Smacznego !!!












Komentarze