Lody koktajlowe-truskawkowe



Truskawki, moje ulubione owoce według mnie powinny owocować cały rok. Lody robiłam jak jeszcze był sezon na truskawki, ale z mrożonych wychodzą również pysznie. Moja przeprowadzka do polski opóźniła moje wpisy , tak więc przepraszam jeżeli coś będzie nie do pory roku, ale jestem na tak zwanych walizkach, ale przynajmniej w domu. A wracając do lodów, w smaku przepyszne, można je jeść zaraz po przygotowaniu, jeżeli je zaś zamrozicie to musicie pamiętać żeby przed podaniem wyjąć je z zamrażalki przynajmniej na 45 minut przed jedzeniem, aby trochę się odmroziły.



Lody koktajlowe-truskawkowe.

Składniki na lody koktajlowe-truskawkowe:
  • 50 dag truskawek

  • 1 kubeczek śmietany kremówki

  • 2 łyżki cukru pudru



Przygotowanie lodów koktajlowych-truskawkowych.

Truskawki dokładnie płuczemy, pozbawiamy ich szypułek  i miksujemy na truskawkowe piure. Śmietanę  lekko ubijamy z cukrem pudrem. Do podbitej śmietany dodajemy zmiksowane truskawki. Wszystko dokładnie mieszamy i przelewamy do włączonej maszyny do robinia lodów. Ja kręciłam lody przez około 50 minut. Po przygotowaniu lody są idealne do podania. Można je również mrozić. Jeżeli ktoś nie mam maszynki do lodów, wówczas przygotowany koktajl  zamiast do maszyny do lodów wlewa do pudełka i co godzinę przez około 6 godzin miesza dokładnie. Smacznego !!!













Komentarze