Koktajl truskawkowy z mojego dzieciństwa



Do dziś pamiętam ten zapach świeżo zebranych truskawek z działki za domem, do tego wspaniała świeża kremowa śmietana kupiona od takiej dobrej kobiety która mieszkała u mnie za lasem, zawsze co tydzień sprzedawała nam duży biały ser i litr przepysznej śmietany. I tak połączenie truskawek ze śmietana i odrobiną cukru przenosi mnie do tych beztroskich lat mojego dzieciństwa.



Koktajl truskawkowy z mojego dzieciństwa.

Składniki na koktajl truskawkowy:
  • 20 dag truskawek

  • 1/2 szklanki śmietany kremówki

  • 2 łyżeczki cukru



Przygotowanie koktajlu truskawkowego z mojego dzieciństwa.

Truskawki płuczemy, pozbawiamy szypułek  i rozgniatamy ( ja zawsze używam do tego tłuczka). Do rozgniecionych truskawek dodajemy śmietanę i cukier. Dokładnie mieszamy i od razu podajemy. Smacznego !!!











Komentarze