Ciasteczka z czekolady i płatków




Dziś Dzień Czekolady, wiec razem z moją córcią przygotowałyśmy przepyszne ciasteczka z czekolady i płatków. Są bardzo proste w wykonaniu, a smak zależy od rodzaju płatków jakich użyjemy. Julcia robi te ciasteczka praktycznie co tydzień i za każdym razem używa słów:"Mamusiu to jest przepyszne". Jak nie dużo mojemu dziecku potrzeba do szczęścia.



Ciasteczka z czekolady i płatków.

Składniki na ciasteczka z czekolady i płatków.
  • 1 tabliczka mlecznej czekolady "można wykorzystać tutaj wszystkie czekoladowe figurki jakie mamy w domu, ja właśnie zużyłam czekoladowego zajączka"

  • 2 szklanki płatków(u mnie płatki z otrębów pszennych, ulubione Julki)


Przygotowanie ciasteczek z czekolady i płatków.

Czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej. Do roztopionej czekolady dodajemy płatki. I rozgniatamy je za pomocą łyżki. Czekoladowa masę wykładamy na formę do muffin wyłożoną papierem do pieczenia(jeżeli użyjecie płatków kukurydzianych to nie musicie ich zgniatać tylko wymieszać i już gotowe). Ciasteczka odkładamy do zastygnięcia. Smacznego !!!











Komentarze