Moja cafe latte




Moja koleżanka robi taką cafe latte  przy użyciu expresu, ale jak ktoś nie posiada profesjonalnego urządzenia to trzeba sobie radzić w inny sposób używając do tego spieniacza ręcznego. Fajny gadżet i do tego nie drogi, a tyle radości może dać.



Moja cafe latte.

Składniki na moją cafe latte:
  • 2 łyżki kawy rozpuszczalnej

  • 100 ml wrzącej wody

  • 1/3 szklanki mleka

  • wysoka przeźroczysta szklanka

  • spieniacz ręczny


Przygotowanie mojej cafe latte.

Mleko w szklance podgrzewamy w mikrofali  uważając by się nie zagotowało (ja podgrzewam około 25 sekund na najwyższym stopniu). Kawę zalewamy wrzącą woda i dokładnie mieszamy. Podgrzane mleko spieniamy około 1 minuty przy użyciu spieniacza ręcznego. Do szklanki ze spienionym mlekiem po łyżce wlewamy gorącą kawę, tak aby mleko się nam ładnie rozwarstwiło. Smacznego !!!















Komentarze