Sałatka z cukinią i szpinakiem




Sałatka ta powstała z mojego niezdecydowania się, a mianowicie nie mogłam się zdecydować co zrobić czy sałatkę z ananasem i ryżem na słodko-kwaśno czy podsmażaną cukinię, a do tego jeszcze doszła ta puszka szpinaku z którą nie wiedziałam co mam zrobić i tak właśnie po połączeniu wszystkiego wyszła mi taka sałatka. Dodam że bardzo pyszna sałatka.



Sałatka z cukinią i szpinakiem.

Składniki na sałatkę z cukinią i szpinakiem:
  • 3 małe cukinie

  • 1 por

  • 1 puszka kukurydzy

  • 2 szklanki ugotowanego brązowego ryży basmati

  • 1 puszka szpinaku

  • 1 puszka ananasa

  • 3-4 ogórki konserwowe

  • 3-4 łyżki majonezu

  • 3 łyżki oliwy z oliwek

  • pieprz i sól

  Przygotowanie sałatki z cukinią i szpinakiem.

Cukinię płuczemy , kroimy w plasterki i smażymy na oliwie z oliwek, lekko solimy i po usmażeniu odstawiamy do ostygnięcia. Do ostudzonej cukinii dodajemy pokrojony w paseczki por, pokrojone w plastry ogórki, pokrojonego w kostkę i odcedzonego ananasa, odcedzoną kukurydzę oraz odcedzony szpinak. Na końcu dodajemy ugotowany ryż i majonez. Wszystko dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Smacznego !!!








Komentarze