Sałatka "Śmieciowa"





Pomysł na sałatkę powstał podczas porządkowania mojej lodówki, bo przygotowałam ją akurat z tego co w tym momencie zawierała moja lodóweczka. Sałatka wyszła rewelka, choć z początku trochę się bawiłam jak wyjdzie w smaku i czy czasem nie przesadziłam z tą różnorodnością dodatków, ale w końcowym efekcie wyszło pysznie.



Sałatka "Śmieciowa".

Składniki na sałatkę "Śmieciową"
  • 1 puszka konserwy turystycznej

  • 10 dag pieczarek

  • 1 papryka czerwona

  • 1 papryka zielona

  • 1/2 papryki żółtej

  • 7-8 rzodkiewek

  • 5 jajek ugotowanych na twardo

  • 1 duży por

  • 2-3 łyżki oliwy z oliwek

  • kilka łyżek majonezu

  • sól i pieprz



Przygotowanie sałatki "Śmieciowej".

Pieczarki kroimy w plasterki podsmażamy lekko na oliwie z oliwek, a następnie studzimy. Jajka obieramy i kroimy w kostkę, a następnie dodajemy do pieczarek razem z pokrojonym w paseczki porem i pokrojoną w kostkę konserwą turystyczną, do reszty dodajemy również pokrojone w plasterki rzodkiewki , papryki oczyszczone z gniazd nasiennych i pokrojonych w kostkę oraz majonez. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy i doprawiamy solą i pieprzem. Smacznego !!!






Komentarze