Sos słodko-pikantny Mamy Kacpra




Przepis na sos dostałam od mojego brata, który zachwycony jego smakiem stwierdził, że muszę go spróbować. Długo się zabierałam za jego zrobienie, aż w końcu mi się udało. Mój brat dostał przepis od swojego dobrego kolegi Kacpra, a raczej od jego Mamy. Krótko mówiąc każdy kto spróbował u mnie tego sosu to z pieczonym mięsem, bądź z frytkami określał go słowem "ZAJEBISTY". Ja nie wyobrażam sobie teraz życia bez tego sosu, używam go dosłownie do wszystkiego począwszy od pieczonego mięsa, a skończywszy na hod-dogach czy frytkach.



Składniki:
  • 4-5 łyżek majonezu

  • 4-5 łyżek pikantnego keczupu

  • 4-5 łyżek dżemu brzoskwiniowego

  • 4-5 łyżek śmietany

  • 2 ząbki czosnku

  • 1 płaska łyżeczka curry

 Podane wyżej składniki miksujemy dokładnie blenderem, ja robiłam ten sos w robotem do robienia koktajli i miksowała go jakieś 2-3  minut na najwyższych obrotach. Sos po zmiksowaniu odkładamy na około 20-30 minut do lodówki aby się schłodził.  Smacznego !!!




Komentarze